Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 27 Abril 2024.

Centos de persoas urxen solucións para as Pontes

A vila das Pontes continúa a loitar polo seu futuro nas rúas e o mércores foi o epicentro dunha protesta multitudinaria convocada polas tres centrais sindicais maioritarias –Comisións Obreiras (CCOO), CIG e UGT—, á que se sumaron centos de veciñas e veciños. Urxiron as Administracións e a propia empresa a pór na mesa solucións para o emprego destruído co peche da central térmica de Endesa.

01/07/2021.
    Manifestación na vila das Pontes para esixir solucións tras o peche da térmica de Endesa (30/6/2021)

A marcha partía ás 20:00 horas do serán desde a Casa do Concello das Pontes e contou coa participación dos responsables da Federación de Industria de CCOO en Galicia e Ferrol, Víctor Ledo e Nuria Fernández, asi como do secretario comarcal de CCOO de Ferrol, José Hurtado, entre outros.

A marcha convocouse nunha data sinalada e particularmente dramática, xa que o 30 de xuño finalizou o compromiso de emprego de Endesa, período que remata sen solucións nin garantías para o futuro.

«Co peche de Endesa, As Pontes empobrécese. A eléctrica non reverte na comarca os inxentes beneficios que obtivo durante as décadas de explotación da mina e da central. Endesa é culpable, pero tamén as Administracións públicas que consenten esta desfeita, con promesas e palabrería de transición xusta que non se concreta en nada», denuncian os sindicatos.

Amplísimo calendario de mobilizacións

Esta manifestación deu continuidade a un amplísimo calendario de mobilizacións desenvolvido nos últimos meses, con especial intensidade xa nas últimas semanas. O pasado 10 de xuño, preto dun milleiro de persoas mobilizáronse nas Pontes.

Posteriormente, os transportistas do carbón afectados polo peche da central térmica, trasladaron as súas demandas ata a sede da Xunta de Galicia, o pasado día 17. Máis tarde, o 25, data en que se comunicou o desprazamento de 30 dos 47 traballadores de Maessa a Francia e Asturias, foron os traballadores afectados e os delegados sindicais os que cortaron o paso a central cunha barricada de lume para visibilizar o rexeitamento a esta decisión, á que CCOO tamén se opón.